.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاميان احمدي نژاد به رضايت ولايت مي انديشند

جلسه روساي كميته هاي مختلف ستاد مركزي حمايت مردمي دكتراحمدي نژاد دراستان مازندران تشكيل شد.
به گزارش شمال نیوز ، محمدعلي مرادي فر دبير ستاد استان دراين جلسه بااشاره به اينكه مقام معظم رهبري دراين 3 سال حمايت قابل ت.جهي از دولت نهم داشته اند آنرا نشانه عملكرد بسيار مثبت اين دولت دانست واظهارداشت: همه ما بايد تلاش كنيم تادرراستاي اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامي انتخاباتي پرشور وبا حضور اكثريتي مردم عزيزمان داشته باشيم.

مرادي فر گفت: حاميان دكتر محمود احمدي نژاد به عشق رضايتمندي مقام عظماي ولايت بدون هيچ گونه چشمداشتي از وي حمايت مي كنند چرا كه رضايت مقام معظم رهبري برايشان اهميت بالايي دارد .

دبير ستاد حمايت مردمي دكتراحمدي نژاد در استان مازندران باتاكيدبراينكه بايد از هرگونه حركتهاي تخريبي پرهيز داشت گفت : اميدواريم مردم عدالتخواه ومهرورز ايران جشن پيروزي ولايتمداران را با انتخاب مجدد آقاي احمدي نژاد در 23 خرداد ماه داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 خرداد 1388
عجب!!! لابد می فرمایند رهبری در مقابل رحیم مشاعی موضعی نگرفتند و نگفتند که این حرف غلطی است که زده شده و در اسرائیل یک عده آدم های مختلف را از همه جای دنیا جمع کردند و همین مردم اسرائیل هستند که بر روی جنایات دولت غاصب اسرائیل صحه می گذارد. اینها اصلاً ملت نیستند. در عوض آقای مشاعی آنها را بهترین مردم جهان و دوست ملت ایران می خوانند. لابد می فرمائید رهبری اصلا موضع نگرفتند. آقای احمدی نژاد تا آخر این فامیل خود را حفظ کرده و به رهبری و همه مراجع پشت پا زده و بی اعتناعی کردند آیا این است که از رهبری فقط تائید برای ماندن می خواهند نه به دستور رهبری توجه کردن!! واقعاً که چقدر رهبری را تحریف می کنند تا به مقصود خود برسند.
حمزه 6 خرداد 1388
انصافا اين حرف درستي است كه :مي توان و بايد از ولايت پذيري مردم در جهت كسب راي براي: "كانديداي بدون ستاد " ! راي جمع كرد.اگر اينجا و از ولايت امروز سوء استفاده نشود پس كجا از ولايت فقيه بايد استفاده ابزاري كرد؟ من براي طرفداران داناي چنين حيله اي عميقا متاسفم .!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.